DESPRE ÎMPREUNĂ PENTRU ROMÂNIA MODERNĂ

Deviza noastră pentru succesul antreprenorilor în România: ”Think Big, Do Big!”

Misiunea noastră

Scopul fundamental al proiectului este transformarea României de astăzi în România Modernă de mâine, iar valorificarea tinerilor este șansa noastră la dezvoltare şi mentalitate sănătoasă. Viitorul este o carte nescrisă, viitorul este suma faptelor pe care le facem acum, viitorul este puterea noastră de a transforma România într-o țară modernă, culturală, sportivă și de succes! Avem nevoie de educaţie, avem nevoie să ştim de unde să începem, avem nevoie să fim capabili să discernem informaţiile sănătoase, de cele nesănătoase. Avem nevoie ca tinerii din Ro, să prindă curaj şi încredere în ei. Haideţi să ajutăm, haideţi să punem mâna de la mână şi să dovedim că putem face o schimbare, că putem să educăm non-formal tinerii din Ro.

Prospețime în educație

Asociaţia Împreună Pentru România Modernă (IPRM), îşi propune ca în următorii 7 ani, să aducă prosperitatea, eficiența şi excelența ţărilor perfect dezvoltate, precum Elveţia, Germania, America etc.

Un sistem revoluționar

Proiectul nostru vine în ajutorul companiilor, a tineriilor (18 – 35 ani), precum şi al copiilor (5 – 17 ani). Pentru companii propunem un sistem absolut nou şi revoluţionar pe piaţa românească.

Dezvoltare profesională

Sistemul IPRM, este format din mai multe părţi şi beneficii directe şi indirecte pentru CEO, colaboratori, angajaţi/tineri/studenţi si copii; astfel că oferim un manual de dezvoltare profesională și multe altele.

Împreună pentru România Modernă, îşi doreşte să devină un mentor personal pentru fiecare tânăr din România.

Misiunea noastră este de a susţine şi de a educa tinerii între 18 – 35 spre un viitor mai bun şi sănătos. Astfel că venim cu un produs online care îmbina perfect drumul fiecărui tânăr spre succes şi excelentă. Frumuseţe în diversitate! Pentru că suntem diferiţi şi asta ne face frumoşi şi autentici, echipa IPRM crede în valoarea individuală şi personală a fiecărui tânăr român. Sub îndrumarea unor oameni pragmatici şi experimentaţi, am pus bazele manualului – Jurnal de mentorat. Acest jurnal, vine ca un mentor online de care fiecare tânăr poate beneficia individual. Prin Jurnalul de mentorat, ne dorim să formăm cât mai mulţi tineri frumoşi din ţara noastră. Împreună pentru România Modernă suntem noi, toţi cei care ne dorim un viitor mai sănătos pentru noi şi pentru urmaşii noştri. ÎMPREUNĂ PENTRU ROMÂNIA

Ideea de bază care a stat la elaborarea acestui SISTEM de educație non-formală ...

își are originea la începutul anilor '90,după ce în '87 am rămas în Germania împreună cu soția mea;după ce fetele noastre Anca și Adriana au venit și ele la noi în '88(aveau 9,respectiv 10 ani),prin '91-'92 au început turneele de tenis în toată lumea și până în '95-'96 timp de 4-5 luni pe an pregătirea la Academia de tenis a lui Nick Bollettieri din Florida, SUA (alături de mari jucători precum Andre Agassi, Pete Sampras, Monica Seles, Mary Pierce, Tommy Haas)

Din acest motiv,a fost imposibil ca ele să urmeze,zi de zi,cursurile școlare;au încheiat 10 clase și s-au dedicat apoi carierei profesioniste de tenis Mă gândeam zi de zi ce fel de cunoștiințe și abilități să le ajut să dobândească pentru a putea să se descurce în viață și dupâ cariera de tenis Analizând și cunoștiințele și abilitățile care m-au ajutat pe mine și pe soția mea să ne acomodăm destul de repede și cu succes la cultura vestică,am selecționat următoarele 7: limbi străine, comunicare, marketing, vânzări, negociere, managementul carierei și planificarea strategică a vieții.

Am avut grijă să își dezvolte și câteva trăsături de caracter pe care am considerat că le va ajuta: intuiția, excelența, controlul emoțiilor, voința, imaginația, gândirea și memoria.

Între 1993-2004 am participat,cca.27-30 săptămâni pe an la turnee de tenis din întreaga lume(Europa, America, America de Sud,Asia,Australia)

în fiecare miercuri,la fiecare turneu are loc evenimentul Player's Party,în care sponsorii turneului au posibilitatea să cineze și să cunoască jucătoarele;pe la 22,30-23,00 jucătoarele mergeau să se odihnească pentru ziua următoare,sponsorii rămâneau împreună cu noi(antrenorii,managerii,părinții),până pe la orele 2-3 dimineața Am avut astfel șansa să stau de vorbă cu sute,poate mii de oameni de succes din lumea întreagă și marea majoritate dintre ei erau foarte bine antrenați și excelau în acest domeniu de EDUCAȚIE NON-FORMALĂ(cel mai cunoscut dintre ei românul Ion Țiriac) Și tot în cursul acedtor discuții am remarcat că majoritatea dintre ei foloseau un tip de management foarte,foarte asemănător iar eu consider că cel elvețian(Malik)și german(QET) sunt cele mai indicate să fie implementate și la noi Vreau să fiu bine înțeles:nu am nimic împotrivă ca toți tinerii să studieze cu succes în școală,facultate,universitate,masterat;ceea ce vteau să spun că majoritatea antreprenorilor cu care am avut șansa să discut pe îndelete se remarcau prin stăpânirea cunoștiințelor din domeniul EDUCAȚIEI NON-FORMALE"

Mircea Barna

Mircea Barna a pus bazele companiei Belz împreună cu alţi doi asociaţi nemţi şi a început producţia panourilor de baschet în România, după căderea regimului comunist în 1990.

Iosif Pop

Între 1994 un grup de oameni de afaceri din Cluj, împreună cu Iosif Pop, un bancher şcolit la Banca Naţională,  au vrut să înfiinţeze o bancă care să acopere zona Transilvaniei

Thomas Achelis

Presedintele agentiei Achelis & Partner Public Relations. Cu  30 de ani de experienta practica in PR,  desfasoara o activitate la nivel international fiind presedinte EAPR.

Daniela Nica

În calitate de Speaker, Coach şi Teacher Certificat John Maxwell TEAM, îţi ofer workshopuri, seminarii,  şi coaching care să te ajute în creşterea ta personală şi profesională.

Mircea Barna

Mircea Barna a pus bazele companiei Belz împreună cu alţi doi asociaţi nemţi şi a început producţia panourilor de baschet în România, după căderea regimului comunist în 1990.

Iosif Pop

Între 1994 un grup de oameni de afaceri din Cluj, împreună cu Iosif Pop, un bancher şcolit la Banca Naţională,  au vrut să înfiinţeze o bancă care să acopere zona Transilvaniei

Thomas Achelis

Presedintele agentiei Achelis & Partner Public Relations. Cu  30 de ani de experienta practica in PR,  desfasoara o activitate la nivel international fiind presedinte EAPR.

Daniela Nica

În calitate de Speaker, Coach şi Teacher Certificat John Maxwell TEAM, îţi ofer workshopuri, seminarii,  şi coaching care să te ajute în creşterea ta personală şi profesională.